Bra start...

 
Bra morgon hittills.. Vaknade kvart i 10...sovmorgon, yay! ;)

Sen har Kenji tagit hand om det mesta.. eller ja, när jag bad han hämta kläder så hämtade han först pallen i köket, drog in den på sitt rum och hämta en tröja, byxor och strumpor och kom tillbaka med det i sängen. Sen tog han blöja och våtservetterna.. Tur man har en sådan duktig pojke ibland som låter mamma vila på sin lediga dag <3
 
Nu har vi ätit puffar till frukost. Funderar på om jag ska släpa fram julpyntet, fast att min julgardiner som jag har beställt inte kommit än =/ Blir inget kalas idag heller då Kenjis andra nästkusin blivit sjuk... men fortfarande dansuppvisning och "bonde söker fru" klockan 8 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0