Buenas noches

 
Tentan gick bra idag..tror jag ;) Det kändes bra iaf, så ett godkänt är det lätt! Hoppas dock på VG men vi får se :)
 
För övrigt har dagen bara varit lugn. Blivit kaffe med grannarna och mamma som varit och hälsat på sys i Halmstad idag så hon kom inom och gav Kenji en ny jacka! :) Tack mams! Tur jag har dig :)
 
Köpte en snygg "marine" jacka till han på Gekås men den visade sig vara alldeles för trång i ärmarna, konstigt sydd, så det var väl därför dem sålde den där. Men nu vet man ju vad man ska kolla efter! Man lär sig av sina misstag ;)
 
Idag invigde vi även dem nya vinterkängorna som faster har köpt.. Jätte fina, varma och bra med reflexer.
 
Nu har Kenji gått och lagt sig, imorgon ska han busa med farmor och farfar, så då måste han vara utvilad.
Och jag är ledig, så det blir nog en powerwalk för mig när dem har hämtat honom ;) Me like!
 
Godnatt gott folk!
 
/Kenji's nya jacka../

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0