Do things happen for a reason?

 
Min lilla prins tassade in till mig halv 6 imorse. När jag vaknade och bestämde mig för att gå upp ur sängen, så fick inte ens min arm plats i sängen, så långt ut låg jag och med min kenji rygg mot rygg. Han är lite lurig och ska alltid ligga så tätt intill som det går :)

Vi åt frulle, och eftersom både han och dagmamman ville att han skulle komma bort idag även fast att jag var ledig så fick han självklart det :) Han verkligen tjatade om sin dagmamma Ingrid igår och imorse så blev han asglad när jag sa att vi skulle klä på oss och gå bort. Han t.o.m började städa, vilket aldrig har hänt innan, så glad blev han :)
 
Så nu sitter jag här och har nyss läst igenom 5 av Poffes blogginlägg som jag inte hunnit läsa. Det han skriver är så sjuk intressant.. För er som inte vet så skriver han om sitt dåvarande beroende och hur det är att vara drogfri och mycket annat. För mig som har en familjemedlem med ett drogberoende så är det jätte intressant att veta hur en missbrukares syn på omvärlden ser ut, och det har verkligen förklarat många saker som har hänt..
Tycker ni ska gå in och läsa: Sikk roxx
 
Nu ska jag plocka fram laptopen och sätta mig med övningsuppgifterna inför tentan nästa vecka! För första gången är jag otroligt nervös. Jag och många andra tycker att vi har fått öva alldeles för lite på detta..mest suttit och lyssnat. Menmen.. Livet har sina motgångar ;) And I'm here to fight them.. envis som jag är ;)
 
59% djupsömn? + 6 uppvaknande, inte alls imponerad! Som vanligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0