Döda mig långsamt!

 
Har mest haft otur denna morgonen.. Jag vet att det finns folk där ute som dör just nu men mitt munsår gör också ont så att ni vet! ;D Blir att googla, måste äta mer mat som är bra mot immunförsvaret!

Stannar hemma från skolan idag och kör lite självstudier inför provet på Onsdag i Löner. Iofs var det ganska bra att jag kom fram till det när jag vaknade, för när jag kommer bort till dagmamman så sa hon: Har ni sovit en hel timme längre idag!?.. Då slog det mig att det var ovanligt ljust ute idag och vi hade tydligen försovit oss en timme.. :P Jag hade bara koll på att klockan var "halv" när jag gick upp..inte om den var halv 7 eller halv 8.. haha...jag säger då det!
 
Nu ska jag dricka lite kaffe så att jag blir klarare i mitt huvud. Ska dessutom försöka undvika att inte slå i knäet i bordet igen för det gjorde förbaskat ont ;)

Hoppas ni alla andra får en bra dag, min är redan förstörd ;)
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Har hand om din Goa son här på järven:)!

Svar: Naaw, hoppas han är snälla mot er! :)
Kråkslottet

2012-11-19 @ 10:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0