Done and done!

 
Då var denna dagen över!

Inte fått ett skit gjort idag.. När jag vaknade, väckte jag Kenji och så gick vi upp till grannen som höll på att julpynta för fullt. Jätte fint! Fast själv har jag tappat lusten att julpynta helt och hållet.. vet inte varför men det är väl för att det inte är speciellt kallt ute än och det känns inte som att man är i behov av någon mys-stämning ännu.. Jag hoppas det ändras snart, för julen är strax här :)
 
Linda gick och fixade lite mat till oss på torget medans jag låg och mös i soffan..
 
Nu är det dags att sova..fast jag får vänta en stund till, tills jag är helt säker på att Kenji sover! Blir tvn och bara chilla..
 
Godnatt! Imorgon hoppas jag att jag pallar städa..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0