Drink some water you!

 
Vaknade klockan fem och som många andra gånger tänker jag - Hur fan kom jag hem?

Men efter några minuter klarna allt :) Börjar leta efter min laddare. Jag vet att jag tog med den hem från grannen, men var lade jag den!?
När jag nästan givit upp hör jag att tv:n är på och då minns jag att jag la mig där när jag kom hem för att det snurrade i skallen...och där var ju också laddaren ;) Dagen räddad!
 
Tur man vaknar till tidigt så man kan dricka en massa innan man går upp för dagen, då mår man mycket, mycket bättre!
Funderar t.o.m på en promenad runt sjöarna med skrikande musik i öronen. Men den j*vla hållen dödar mig kanske då... och att gå lugnt är jag inte duktig på...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0