Emptyness is almost killin me..

 
Känner mig lite tom just nu..
Men jag vet att det går över, så jag fortsätter vänta tills den känslan har försvunnit...
 
Har förlorat mitt "partymood" med..precis som mitt "julpyntemood" jag tappade förra veckan! Att lyssna på deppiga låtar underlättar inte heller..ha ha.. jag vet precis hur man ska hålla sig nertryckt i skorna!
Metaforiskt sett alltså ;P
 
Nej! En sista låt: "I need some sleep" med Eels, sen blir det någon svängigare låt ;)
 
Tc försöker fortfarande få med mig till Hbg och tura...hon ger inte upp så lätt tydligen! :) Det är väl bra det för jag kan behöva ett par sparkar i r*ven.... ;)

Ska försöka få ordning på mitt hår först, I'm in big trouble ya know! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0