Ending..

 
Idag var vi inte bortskämda med bil, så idag fick det bli en promenad bort till galaxen! Lagom jobbigt..
 
Nu ska jag fixa frillan sen är det dags för skola igen. Sista dagen denna veckan för att vara tydlig ;) Vi påbörjar en ny kurs idag som heter "Kommunikation i teori och praktik", jag gillar praktiska saker så vet inte riktigt hur detta ska gå.
 
Sen är jag dessutom barnledig i helgen så här blir nog lite fest hos grannen. Vi har alltid lika kul där, för det brukar alltid ramla in massa härligt folk som man har askul med!
 
Till det negativa då! Jag har glömt köpa energidryck... får kanske springa in på hemköp det första jag gör när vi kommer till skolan. Annars lär jag inte överleva... Only God can save me now ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0