Fail

 
Det stör mig som fan! -Men vad stör mig?
 
Träffade en kille för ett par månader sedan och han är sååå sjukt jävla snygg, min åsikt då. Det är verkligen inte ofta jag säger att en "normal" kille är snygg. Med "normal" menar jag allt annat än kändis.. Alltså människor jag faktiskt hade kunnat träffa på, i det verkliga livet. På stan eller var f*n som helst..
 
Det finns något hos honom som tilltalar mig så grymt mycket. Just vad det är kan jag inte direkt sätta fingret på! Ja menar, vi har träffats 2 eller jaa, 3 gånger....2.....3......2.... Tre gånger för mig och 2 för han kan man väl säga :P Första gången jag träffade honom så var han så asladdad att han inte ens kommer ihåg att han har träffat mig :D Men det är lätt hänt... ha ha.. Vem har inte varit i det stadiet? ;P
 
Även fast att han var så full så behöll han även sin charm. Hur fan det nu är möjligt!? Överdrivet fulla människor brukar vara allt annat än charmiga men även där lyckades han!
 
Men nu så har hans ex kommit och rört runt i det hela, till min nackdel :P Jävla ex säger jag bara!  haha..(inte ens här kan jag låta bli att skämta, men det är härligt), älskar och skratta..:)
Tyvärr vet jag precis vad som hade hänt om mitt ex hade kommit och velat ha mig tillbaka för kanske 2-3 månader sedan. Jag hade varit som lindad runt hans lillfinger.. För det är ju det med ex, man vet precis vad man får! Man har redan gått igenom allt det jobbiga och personen ifråga känner en redan rakt igenom och man är inga främlingar för varandra. Typ som bästa vänner fast med ett sexuellt förhållande. Så vem f'n kan beskylla han för något.. det är så livet funkar helt enkelt.

Nu sitter jag iaf här sömnlös. pga av detta...men Kenji är orsaken till att jag vaknade från första början! Och jag tror jag kommit på vad det är som stör mig! Det som stör mig är att jag saknar alla hans sms..det var det enda jag gick och väntade på om dagarna, något som jag faktiskt blev glad över. Och nu känns det som att vi aldrig har pratat...
 
Nu när jag vet problemet så är det ju bara till att lösa det. Det är väl därför ordet: problemlösning existerar... smart som jag är ;)
Äsch, det löser sig, det gör det alltid...och något jag har lärt mig är att allt händer av en anledning. Det tar bara ett par månader innan man vet vad det påverkade, och när man väl kommer på det så är det rätt häftigt.
 
Life is sweet! Och hittills går allt i den riktningen som jag vill.. med skolan och Kenji och allt runt omkring! Min vanliga otur är ju dock att något kommer fucka sig snart..men jag håller tummarna för att det inte ska göra det än på ett tag..Det kan ju iaf få vänta till efter min praktikIKEA... ;) hi hi...
 
Godnatt alla! Och ha en bra dag på jobbet för det ska jag ha på min lediga dag ;)
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0