Fladderbacon

 
Haha...trodde jag skulle dö när jag hörde ordet: fladderbacon! Det var vad vår ena lärare kallade "öron" i skolan idag ;P Härligt!
 
Idag har vi som sagt gått igenom härskarteknikerna som Berit Ås "upptäckt" och namngivit. Det är helt sjukt att man nästa dagligen använder sig av dessa. Iaf jag, men jag är ju lite elak innerstinne ;) Eller jag vet att jag iaf kan uppfattas som det ibland, även fast att det inte är det jag vill förmedla. Men då är det ju bra att man få reda på det så att man kan förändras.. för det är faktiskt inget negativt med att förändra sig om det blir till det positiva.
 
Sen har jag ju otroligt sjuk humor med, riktigt elaka saker kan jag tycka är kul. Att prata och skämta om alltså! Inte att gå fram till en person och göra dem ledsna. Men jag är ganska öppen, jag tycker att man ska kunna skämta om det mesta... även cancer, krig, invandrare m.m... Men sen får man självklart vara försiktig att det inte sitter en person som mist någon i cancer, då blir skämtet plötsligt allvar! Därför brukar vi hålla skämten inom La Familia, där vi alla förstår varandra och vet att vi inte menar något personligt ;)
 
På tal om humor så hade jag tänkt att jag och Kenji skulle ha en mysig helg med "moooper"(moster) i Halmstad i helgen med lite Dan Bäckman, Magnus Betnér och kanske lite Kvarteret skatan. Men vi får väl se ifall hon hellre väljer att dricka sig full? ;)
 
Nu ska jag gå och hämta hem min Prins!
 
"I always end up hurting you.."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0