Friday it is..

 
Jaha, då var det Fredag igen.. tiden går fort när man är hemma mycket ;) Härligt!
 
Idag blir det en vit helg, länge sedan nu och det är faktiskt lite trist för jag har haft jätte roligt dem senaste helgerna.. Har ätit frukost uppe hos grannen och sen ska hon även bjuda på middag. :) Duktiga grannar!
 
Har varit ute och dragit upp mina mögliga solrosor ur mitt lilla trädgårdsland och även satt ner mina utemöbler i källaren och lite av Kenjis leksaker.
 
Var och köpte min första julklapp igår och imorgon ska mor och jag köra ner till Hbg och se ifall jag kan fixa ett par julklappar till, helst alla så att jag slipper känna mig stressad över det. För det är precis det jag gör.. Dumma Jul..
 
Inom snar framtid ska jag införa en ny tradition, där det innebär att man åker utomlands varje jul för att slippa allt det här :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0