Fy bövelen vilken kväll! Weeeeeii

 
Jäkla!
Det var ju absolut inte meningen att kvällen skulle sluta så här.
 
Satt uppe hos grannen med Linda och drack en minttugrogg som sen blev 4st. Vid 12 gick vi ut och skulle möta upp Lindas morbror och Anne på Bacchus. Sen bjöd Jonny på GT och sen en cider för att jag klarade dricka upp drinken inom 30 sekunder :P
 
Vi var näst intill nyktra när dem stängde så vi bestämde oss att gå på efterfest. Då ringer Linda spappan och hon börjar möta upp honom. Hon ljög ju om att hon både hade sprit och cigaretter så who can blame him :P
 
Helt plötsligt står vi utanför Fikus lägenhet, han bor ju påvägen hem till spappan, så jag tar ju beslutet att vi ska gå upp och hälsa på.. Vi började plinga men inget hände. Inte ens hunden började skälla så vi funderade på om han verkligen var hemma. Tillslut så drog jag i handtaget och skiten öppnades :D Då visste vi ju att han var hemma... och visst låg han inne i sin säng och sov... så vi gick helt enkelt in och kelade med han i sängen! Sista gången han glömmer att låsa dörren vill jag lova..haha...
 
Spaps kom upp och sen fixade vi efterfest hos fikan! Stackaren säger jag bara :P
Han hade fortfarande kvar Gallianon sen han och jag satt och drack. Så självklart blev det tyyp gallianoshot fast med ovispad matlagningsgrädde. Här är vi inte kräsna :P Samma sak igen.. minns inte ett skit efter dem shotar, livsfarlig dricka för fasiken!

Har varit inne hos Linda och tittat på massa klipp som spaps har filmat när Linda "försöker" sätta på sig jackan och jag ska hjälpa till! :P Han fick t.o.m, med en vits: Hur många brudar krävs det för att sätta på sig en jacka? -En skitfull och en halvt efterbliven.. Den halvt efterblivna är tydligen jag! :) Haha..önskar jag kunde visa er!
 
Vi hade iaf asroligt, återigen, kanske inte Fikus för han blev ju väckt! Senaste gången vi 4 drack tillsammans var ju på "Rock i dalen" i Ö-ljunga och den kvällen är ju oförglömlig...Fan va kul vi hade då!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0