Hade jag brytt mig mer, så hade jag gråtit nu..

 
Hade en klipp/färg-tid hos min frisör för ett par veckor sedan men eftersom hon av en personlig orsak inte kunde jobba, så fick vi avboka min tid.
 
Har två gånger lyckats fixa utväxten med vanligt "köpehårfärg", jag har eller HADE slingat håret så att färga utväxten helt i en färg har varit en nödlösning. Trodde att jag skulle lyckas en tredje gång igår, men NEJ!
 
Skickade ett sms till syster som löd: "Skjut mig eller skjutsa mig till närmaste butik så att jag kan köpa en ny hårfärg!?"... Hon ringde upp och frågade iaf jag hade en pistol! -Hm?

Nu har jag iaf fått tag på en ny hårfärg.. allt för att dölja den misslyckade färgning. Sitter nu med sk*ten i håret och det ser ut som att jag är påväg att fixa mig själv en "ombre".. För er som inte vet så är det när halva håret är i en färg och resten i en annan..som en stor utväxt kan man väl säga :)
 
Jag, Lisa Elin Viktoria Jonasson svär på mitt damm under sängen att jag aldrig någonsin ska försöka fixa till håret själv, utan överlämnar allt ansvar what so ever till människor som faktiskt kan sånt! Det här var sista gången!
 
Självklart bjuder jag på bilder av mitt misslyckande ;)(även fast att det tar emot att visa det "blonda")
 
Blont? Njaaaaa, snarare gult...
Färg nr2 på plats.. såg väl helt hyffsat ut..trodde jag...
Färgen borttvättad...hmm.. -Mm Ombre! Rött upp till och brunt nertill..
SLUTRESULTATET efter hårfärg 3! Mkt bra!! Hårguden lär döda mig... ;) Dock rödare i verkligheten, än vad bilden visar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0