Happy halloween

 
Så ja.. Då är man hyffsat vaken efter gårdagens bravader.
 
Blev först förfest hos grannen innan vi skulle på förfest;) Drack säkert 15 goooda gallianoshots men inte blev jag full för det. 
 
Sen drog vi vidare till Anneförfest..
 
Och sen vidare till Bacchus. Va ganska kul i början och vi rockade på dansgolvet lite men sen nyktrade jag till så då fick man hjälpa dem andra som både tappat bort det ena och det andra :)
 
Gick hem en timme tidigare och Linda följde med. Hon lurade in mig på torggrillen innan och det ska jag nog vara glad för idag, för jag mår mkt bättre än vad jag brukar göra vid den här tiden när jag varit ute. :)
 
Nu ska jag vila lite till innan jag ska hämta min bebis!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0