Here we go again...


Har ju inget bättre för mig, så vi kör en runda munsår till! Fyfan säger jag bara.. mitt immunförsvar är inte på topp alltså.. Är det inte solning som utlöser det så är det mens.
 
Och på tal om mens så berättade en klasskamrat att när hon jobbadeLidl, i Värnamo tror jag det var, så var dem tvungen att ha ett rött band runt handleden för att dem hade mens ;P Hur sjukt är inte det då?
Anledningen skulle vara för att man skulle veta att dem eventuellt behövde gå på toaletten oftare.. Hmm? haha..
 
Nu har jag kommit hem från mamsen. Vi åt middagen sen somnade vi allihop, tills bror, brorsdotter och svägerskan kom och väckte oss. Det var väl tur det annars hade vi väl sovit fortfarande :P Nu har även Kenji fått leka av sig och ligger och tittar på "Monster vs aliens" i min säng..
 
Själv ska jag försöka sluta vela och beställa lite från Ellos..bla julgardiner. Men eftersom man nu får 40% på hela sin beställning så är det ju lika bra att klicka hem lite till ;) "Behöver" ett nytt överkast och lite sånt smått och gott..kanske en ny lampa? Vem vet :P
 
Jaha, nu sprang Kenji och hämtade sitt gevär och står och skjuter mot tv:n.. sötnos!

Kenneth, när vi sjöng för honom inatt :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0