Huujedamig

 
Haha.. vet knappt var jag ska börja!
 
Kilade upp till Lisa igår och när jag kom upp så satt lilla Melker redan där.. och dem andra då men Melker var ju höjdpunkten. Kändes precis som förr när han satt där med sin öl i handen. Han är för go han..
 
Vi blev iaf ganska laddade redan där uppe..klockan 11 gick vi bort till internatet och mötes av välkända ansikten. Vi hade skit kul tills cidern tog slut så då gick vi hem ;P
 
När vi kommit hem så skulle jag fylle-äta, klumpig som jag var så tappade jag allt på golvet men kände mig ganska smart när jag tog beslutet att städa upp det som idag! Jag glömde dock att allt är ju svårare att torka upp när det har torkat ;P
 
Linda och jag sjöng även "ja må han leva" för Kenneth inatt...nej han fyller inte år..;) Tur att dem inte har nyckel in hit annars har jag på känn att jag snart hade fått igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0