I'm a freak!

 
Klockan är bara 9 och jag är redan trött. När jag stod i duschen nyss så trodde jag iaf att den var runt 11..
Men icke! Och det är väl iofs ganska positivt för nu hinner jag ju göra massor innan det är dags för sängen och film. ;) Inte för att jag har något speciellt som jag ska göra men ändå..
 
Idag bjöd grannen (Lisa) på mat.. Potatisgratäng som var väldigt god faktiskt! :)
 
Pappsen har även varit här efter jobbet och satt upp en ny lampa i mitt sovrum. Eftersom här är 2,80 i takhöjd så är det ganska farligt att klättra upp på två staplade stolar. Så istället för att riskera mitt liv, så fick han riskera sitt ;) Inte mer än rätt tycker jag! Perfekt blev det, men hade inte förväntat mig något annat av min duktiga far.. Tack pappi! :)
 
Nu ska jag gå och tvätta bort min lermask jag har i ansiktet..ser inget vidare bra ut med den på även fast att jag klär ganska bra i grå/blått ;) Och min kropp ska även få en dos av "The body shop's" coconut body butter! I love it!!!
Jag dör nästan så gott det luktar..nästan så att jag vill ta en tugga av mig själv!

Blää nu börjar jag bli trött och då skriver jag bara utan att tänka mig för!! ;) God kväll!
 
Platsar nästan i familjen adams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0