I'm ready when you are..

 
Såja, då har man varit och handlat lite med grannskapet. Tur man har dem..
Vet inte hur jag skulle klara mig i en "vanlig" lägenhet med "vanliga" grannar...
 
Jag har ju allt här!
-Behöver man hjälp med något så går man antingen en trappa upp eller in i granndörren.
-Behöver jag barnvakt, samma sak där.
-Behöver jag låna bil snabbt, ja då har jag min grannes..
-Behöver jag prata, så har jag mina grannar några meter bort.
-T.o.m när jag inte orkar laga mat, så brukar vi turas om att göra det åt varandra...
-Behöver jag bråka med någon, ja, då har jag antingen Kenneth eller Lizett att välja emellan!
-Vill jag ha kaffe/te, då går jag till någon av grannarna.
-Vill jag inte va ensam, yes, you know the answer ;)
 
Listan kan göras lång.. jag har det för bra helt enkelt! :)
 
Klockan 4 kommer min Prins hem och då kommer bror & brorsdottern och hämtar oss så att vi kan åka upp till papps och fira honom lite på sin dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0