Kaffemys

 
Nu, är jag äntligen människa. Var ock lämnade Kenji hos dagmamman klockan kvart i 7, som jag brukar om man bortser från igår när jag försov mig ;P
 
När jag kom hem var jag helt slut. Så här trött som jag har varit dem senaste dagarna har jag inte varit på länge. Och då brukar jag ändå halv-sova på lektionerna men detta har varit riktigt illa. Åt frukost sedan lade jag mig på soffan och sov i 2 timmar och frös som en gris gjorde jag med.
 
Eftersom grannen även varit hemma idag så slängde jag iväg ett sms och fick som svar att kaffet var klart ;) Som jag sagt många gånger innan: Jag har det alldeles för bra här! :) Så nu har jag varit där inne och tjabbat massa skit och kan väl äntligen påstå att ögonlocken inte hänger nere vid knäna länge...
 
Nu ska jag äntligen sätta mig och gå igenom boken och tjänstemanna avtalet så man har lite koll inför provet imorgon!
 
 Så här ser jag ut när jag läser kollektivavtal ;) Haha..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0