Måndag IGEN!

 
Godmorgon!
 
Trots regnet så är jag otroligt på G idag.
Kenji är äntligen tillbaka hos sin vanliga dagmamma, så imorse fick jag en härlig, liten promenad bort.
Det är lättare att vakna till liv när man får regn i ansiktet ;)
 
Blev Kenjis yoghurt och coco pops till frukost, helt ok..jävligt sött, men det kan jag ju behöva :P
 
Hoppas dagen går fort idag! Imorgon har vi tenta i bokföring så vill bara ha den överstökad.. men det går nog bra :) Fick ju högsta betyg(VG) i Lagar & Regler, så hur svårt kan det vara ;D
 
Ha en bra dag!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thessan

Bokföring. hmm ja hade värsta dampet på företagsekonomi 2 när jag skulle göra bokförings/ bokslut haha tycker att ja läser och läser men inte har ja lärt mig så mkt mer än debit och kredit hahaha

Svar: Jag trodde att jag hade lärt mig mkt när jag läste ftgekonomi 1 men eeehhh nej... Det finns så många fler saker man ska bokföra så som moms osv..
Kråkslottet

2012-11-05 @ 09:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0