Plugg & tvättning

 Jag anade ugglor i mossen när jag tog min bok i kommunkation och gick in i sängen och läste i den. Självklart somnade jag...en väl behövd timme för nu är jag pigg som en mört ;)
 
Har gjort klart ena uppgiftshäftet och är nu inne på det andra och sista. Det verkar ganska enkelt. -Om jag nu har rätt!? :P Det får vi eventuellt se imorgon om min munsår har lagt sig. Ser ut som om jag har en mamma scans köttbulle inopererad i läppen ;D  Tyyyyyp...nästan...
 
Kurrerade mig med en dos antibiotika innan.. och ja, jag vet att man inte ska medicinera sig själv..men man ska inte dricka alkohol eller röka heller.. eller äta tvål och dricka rengöringsmedel men det finns dem som gör det också så jag antar att detta är ganska milt! ;) Om det inte hjälper mot munsåret så hjälper det troligen mot någon annan bakterie jag går och bär på...
 
Har även passat på att gå ner med en maskin tvätt, men nu är det tillbaka till pluggandet och sen en dusch innan jag hämtar min prins!
 

Kommentarer
Postat av: jossan

Haha! Anade du ugglor i mossen? ;)

2012-11-19 @ 21:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0