Skjut mig!

 
Sitter och dricker mitt morgonte nu.. hamnade på aftonbladets hemsida men där står ju verkligen bara en massa hemska saker. Människor mördar varandra till höger och vänster.. tjejer blir kidnappade och våldtagna. Länder bombaderas och klipp från fiaskot på fotbollsgalan finns att titta på!
 
En gemensam nämnare är väl det manliga könet!? En minskad testosteronhalt hade kanske lugnat ner dem lite.. det är väl så man gör med hundar och katter, cut it off liksom ;)
 
Antar att det är sådana här åsikter som gör att min granne Kenneth kallar mig feministhora..haha..
 
Men till ren fakta så är inte majoriteten direkt kvinnor i krigen. Inte heller när det gäller våldtäkter..eller mord..
 
Män har ändå 4% mer hjärnceller än en kvinna, ändå väljer dem att kriga om en sådan löjlig sak som religion bla nere i Israel. Fick se ett klipp när dem bar fram en 4-årig pojke, död självklart, pga av att Israel var tvungna att skicka in en liten bomb i Gazaremsan inatt.. Lite kvinnligt tänk hade ju inte skadat...;)

Nu ska jag gå upp till grannen och äta frukost. Här sitter man ju bara och blir upprörd ;P
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Funderar på att bojkotta nyheterna. Är hellre ovetande och lite halvblåst känns det som...

Svar: Precis, känner detsamma.
Kråkslottet

2012-11-17 @ 12:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0