Spend your time well

 
Hade glömt att mamma skulle bjuda på mat efter skolan men som tur är så ringde hon när vi var påväg hem från dagmamman. Så nu är vi mätta, Kenji åt jätte mycket!
 
Sen mös jag ner mig  hennes soffa med en kopp te och dagens reklam..
 
Strax dags att gå hem. Min lilla prins börjar bli litta trötter. Och imorgon är vi lediga, bara ett litet besök på bvc för 2,5års kontroll. Kenjis första mening med tre ord i rad blev förresten: Mamma stor rumpa! Jätte stolt över att han satte ihop 3 ord, dock inte lika nöjd över meningen ;)
 
 Vil även tillägna en tanke åt en väns svåger som befinner sig i Malaysia med den värsta graden av malaria som man kan få. Om han överlever så är han troligen gravt hjärnskadad.. Jag är glad att jag inte är hans fru eller famijemedlem för jag skulle aldrig vilja förlora någon jag älskar på det här sättet.
Så glöm inte ta vara på tiden!! Imorgon kan det vara försent..
 
Så här mysigt har man på mammas toalett... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0