Sweet hours..

 
Lunch, lunch, lunch! 
3 timmar kvar sedan får jag åka hem. :) Lycklig? - Man ska ju inte överdriva men det är ju inte långt ifrån ;)
 
Imorgon är det fler planer än planerat.. Först kalas hos Kenjis nästkusin..ska bli trevligt, har inte varit på kalas utanför familjen på säkert 5-6 år. Sen ska min granntös ha dansuppvisning på kulturhuset i byn..  Funderar även på om jag ska gå och köpa en julklapp till en viss dam :) Inte köpt en enda än så det är väl dags.
 
Söndag är det julskyltning så då ska vi ut en runda i byn och Timmyhar bjudit in oss att gå med honom. Tydligen har jag sagt att han som är man, ska betala mitt och Kenjis godis;) Ibland säger man för mycket men det är bra att han lyder iaf ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0