Sweet thursday..

 
Sitter i bilen påväg till skolan nu.. Mamma passar Kenji idag och hon var snäll och kom och hämtade honom, så att jag slapp gå bort med han. :)
 
Sista dagen denna veckan sen är det helg!;) Blir Fredagsmys för mig och Kenji idag eftersom han ska till pappsen imorgon.  
 
Funderar på vad jag ska hitta på då. Tc var sugen på att ta en drink och jag ska väl inte vara sämre än att erkänna att jag också är det ;) Sugen på att tura men vi får se vad som händer...fredagen är ju inte här än :)
 
Hoppas ni får en bra dag!
 

Kommentarer
Postat av: Thessan

Ja de hade inte varit helt fel med drink, och tura ja de hade varit skoj, gamla minnen lä ju komma upp haha=)

2012-11-22 @ 09:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0