VG! Here we go...

 
Fick nyss se mitt resultat på senaste tentan i bokföring. VG it is ;) Jag "kände" ju på mig att jag absolut hade blivit godkänd men eftersom jag fick VG på första tentan i Lagar & regler, så är det väl lika bra att fortsätta i det spåret ;) Tycker ni inte det!?
 
Efter Bvc, konsum, kaffe hos grannen och lunchen, så passade jag på att "pyssla" lite i sovrummet..satte upp tavelhyllan jag inhandlat för ett X antal månader sedan ;) Ramen som är ett par år gammal, fick även ett litet fint visdomsord i sig; " Family.. where life begins..and love never ends".
 
ikväll blir det verkligen mys på hög nivå.. min prins somnade som en stock nästan direkt så det måste ju betyda att jag lyckats ;)
 
Nu ska jag pyssla vidare..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0