Weeeeekend

 
Nu har jag tagit helg!:)
 
Gick hyffsat snabbt i skolan idag. Fick grannen på besök när jag kom hem och hon gick inte hem förän hon hade fått mat ;P
Dock saknade jag henne lite så fick gå in och ta en kopp kaffe hos henne senare.. :)
 
Kenji sover som en stock och jag har nyss kommit ur duschen! Kommer ihåg när jag var i tonåren, då brukade jag sitta och sova i duschen i typ 2 timmar.. så jäkla skönt! Hade lätt kunnat göra det nu med men mitt hår måste torka innan jag går och lägger mig ;)
 
Såg en del av filmen igår.. men somnade innan den var slut så jag hoppas f*n jag kan se klart den idag så att jag slipper tjata om den mer ;P
 
Imorgon är det fredag! Bara så att ni vet ;) Godnatt!
 
 Jag & lillstrumpan när hon bara är ett par månader gammal! Naaaw, snäckan!<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Thessan

Ja nu ska vi blir moster/faster igen =) Lillstumpan ska blir storasyster <3

2012-11-02 @ 07:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0