You're my saviour..

 
Sista dagen i skolan denna veckan. Känns alltid lika bra att skriva det, om det inte är på en fredag :)
 
Hostmedicin och yoghurt till frukost.. och te så klart..skjutsen är snart här så det gäller att man kastar i sig allt så snabbt som möjligt ;)
 
Kan knappt förstå att det är Jul snart. Och snart är det dags att sätta upp ljusstakarna igen.. Grannarna börjar väl om 2 veckor redan, dem är lite knäppa ;) Men när man ser hur mysigt dem har det så kan man inte låta bli att julpynta själv.. Jag har alltid vuxit upp med att man sätter upp grannen dag innan julafton, men sen jag flyttade hit här så är det minst 4 veckor innan. :P Men jag gillar det..
 
Ha en bra dag allihopa! Det ska jag ha...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0