Älska det du hatar!

 
Nu har jag kommit hem från min lilla powerwalk runt sjön! Blev faktiskt lite springande med, 2 ggr ;)
 
Riktigt imponerad av mig själv, för sist jag minns att jag testade att spinga så höll jag på helt allvar på att tappa andan efter 10 meter typ.. Det var nog ett år sedan ungefär.. Jag skojar inte nu, jag trodde jag skulle svimma för jag fick sätta mig ner :)
 
Att bli blöt av regnet samtidigt som man blir svettig är ju helt underbart. Att något så äckligt kan kännas så bra..
Troligen alkoholen som sitter kvar i blodet än, för idag har jag varit jätte glad hela morgonen.
 
Nu ska jag lägga mig och titta på film och kanske sova lite ;)
Självklart måste jag frossa lite, det är ju ändå en bakfylledag, så lite 70% choklad med kokos på det..
På tal om det, är det inte meningen att man ska tycka sådan "stark" choklad är äcklig och därför inte äta så mycket? Det blir lite problem när man faktiskt tycker det är gott ;) Just saying..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0