Gekås = aaaastrött

 
Jaha, då har man varit på Gekås igen! Hittar massa fint som vanligt.. hade inte förväntat mig något annat heller.
 
Blev en hel del denna gången med. Kläder till Kenji och en klänning och stickad tröja till mig. Även lite julsaker..är ju helt omöjligt att inte köpa något. ;) Nya kuddar till soffan..m.m.. Hade ju köpa så grymt mycket mer. Längtar tills jag har ett jobb igen.. dem har så grymt snygga och STORA lykor där! Jag älskar stoooora saker ;) haha..
 
Blev en runda inom Eurostop i Halmstad med eftersom vi skulle till espresso house. Kenji fick två par nya jeans och vantar. Och jag fick en skjorta <3 Älskar min familj. Det bästa var när jag och sys satt och sjöng till: "Natteravn" med Rasmus Seebach påvägen dit..haha.. Vi är ju trotsallt halvdanskar! ;D
 
Nu har jag äntligen plockat upp allt jag köpt och även tömt diskmaskinen.. borde vika tvätten och plocka undan alla mina kläder som ligger slängt överallt..men jag tror jag skiter i det och låtsas som om jag inte ser det, tills imorgon! ;)
 
Film och sängen nu med min Prins..och...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0