"God"morgon! Eller?

 
Snart dags för skolan igen!

Hade tänkt ha min nya tröja jag fick från min kära mor igår men eftersom det är så förbannat kallt i salarna i skolan som hoppar jag den idag och kör på en varm stickad tröja istället! Kenji har även sovit i sin nya bilar-pyjamas som han fick av momo..tur att det var med shorts, för jag känner ingen "hetare" bebis än honom. Tror han haft täcket på sig som max i 10 hela nätter sedan han föddes.. Helt galet! :)
 
Har även hunnit med att slänga i en maskin tvätt.. så nu har jag varit duktig vad jag ska idag ;)
 
Håller tummarna för att jag lyckas hålla mig vaken! Kanske skulle slå på stort med TRE energidrycker idag..som tur är så är jag ju ledig imorgon. Ska bli grymt skönt.. :) Ha en bra dag alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0