Godmorgon världen!

 
Fyfan! En bra dag kräver en bra inledelse ;P
 
Körde hem till nillepille igår för att dricka lite. -Lite? Shit, satt och öste i mig gallianoshots en efter en..+ 2 cider, inte att glömma.
 
Vet att klockan var runt 23 när vi gick ut.. mer än så kommer jag inte ihåg av igår. Jag vaknar upp och undrar vad jag gör hemma och HUR jag kom hem. Har även fikus tröja? Har jag låtit stackaren gå hem utan? han hade för böveln ingen jacka!? Han luktar jävligt gott dessutom...damn...
 
Har varit inne hos granne Linda Bengtsson och beklagat mig lite. Var var hon igår? Hade behövt någon som höll reda på mig eller iaf som var fullare än mig.. ;P

Nej, jag hade jävligt trevligt igår. Satt och tjabbade massa skit med Fikan och ute var säkert jätte roligt det med.
 
Nu ska jag gå och göra inget. Kan inte sova, mår dåligt och har ingen soffa! Eller jo det har jag men klädseln ligger i tvättmaskinen, Kenjis kräklukt försvann inte så körde den en gång till! Bläää...skjut mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0