Godmorgon!

 
Idag är det torsdag! Om det nu behövs nämnas.. :P
 
Och här sitter jag och tänker på helgen och på vad som kommer hända.
Är ju barnledig så då brukar jag alltid festa till det lite på Fredagen. Och oavsett vad som händer så kommer jag att inhandla en Galliano idag, för imorgon SKA jag bara dricka en sådan shot.
 
Jag dör lite inombords att jag måste vänta tills dess... :( Men sånt är ju livet, man dricker inte på vardagar, iaf inte i min värld.
 
Undra om bästis(Linda) kommit hem tills dess? I need a drinkin buddy! Och jag vet att hon kommer bli lika sugen som jag när hon vet att jag har två shots uppdukade här inne ;P
 
Vi får helt enkelt se vad som händer :) Det kommer bli bra vilket som..
 
Ha en fin dag vänner..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0