Godnatt Sverige, Godnatt världen!

 
Idag har varit en lyckad dag..
 
Lönerutin-lektionen var ganska snurrig. Fattade lite men inte allt.. Jävla, debit och kredit ;) men det sätter väl sig tillslut.. det är inte lätt att räkna lön på papper ska ni veta. I ett datorsystem är det otroligt mycket enklare. Längtar tills vi kommer dit ;)
 
Efter skolan så satt jag som sagt kvar till klockan 17.00 för att jag skulle på intervju. Den gick skit bra!! Intervjun var kort och bra.. han frågade bara lite allmänt om mitt cv och om jag skulle kunna tänka mig att sommarjobba där efter utbildningens slut och det tackar man väl inte nej till, eller? ;)
Han var väldigt lätt som person och gick att skämta med. En person som faller mig i smak helt enkelt!
 
Syster var dessutom snäll som körde och hämtade mig, och tur var väl det för jag hittade inte bankomaten..haha... Sen blev det pizza hos mami, eller jaa, kebabrulle.. :)
 
Nu ska jag sova. Kenji somnade snällt i sin egna säng..han var nog väldigt trött. Imorgon bär det av till Gekååååås, IGEN! ;) Skyller på sys, hon är helt galen..men som vanligt kan man ju inte tacka nej till att följa med! Omöjligt!
 
Godnatt!!
 

The World! / Dubai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0