HSV-1

 

Idag inviger jag min nya jeansskjorta från H&M.

Inleder även dagen med MUNSÅR! (Där av rubriken) -Vafan är det???!! Sjukt störigt iaf.. Lånat ner en antibiotikasalva från  min granne Lisa. Himla tur man har världens bästa grannar.
Får se ifall skiten hjälper annars vet jag en person som kommer stanna hemma från skolan resten av veckan. Så äckligt tycker jag det är! bläää....
 
Fixa ihop lite te sen bär det av mot skolan! Idag är Kenji på det tillfälliga dagiset, där han ska vara 4 Måndagar framöver. Det gick hyffsat bra och lämna så det känns bra.
 
No happyface today!

Kommentarer
Postat av: Johanna O

Salvor funkar inte alls på mig när jag har munsår, men däremot är compeeds munsårsplåster kanon. Tyvärr rätt dyra, tio st för typ 100 kr... men funkar det så är det ju värt alla pengar i världen :) good luck!

Svar: Ok. Men det är ju ett helt överkomligt pris. Ska köra inom apoteket sen och köpa det. Tack för tipset :)
Kråkslottet

2012-10-01 @ 09:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0