I won't ever be your cornerstone!

 
Idag gick vi upp klockan 8. Var tänkt att jag & Bengtzing skulle åkt till Halmstad för att inhandla lite skor.. Dock visade det sig att hon redan hade ett par liknande som hon hade tänkt köpa idag så vi struntade i det.
 
Det komiska var att jag sa att jag kunde vänta med att köpa dem bootsen jag hade tänkt köpa idag, till en annan gång, för jag hade på känn att jag troligen skulle åka iväg snart igen. Det tog TVÅ TIMMAR tills jag pratade med min mamma som sa att dem skulle åka till väla. Så vad passar bättre än att jag och Kenji följer med ner dit? ;)
 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Madde Göransson

Snygg du är Lisa =)

Svar: Tack detsamma madde! Men utan smink o vida tröjor är det inte mkt som ser bra ut på denna kroppen ;P
Kråkslottet

2012-10-04 @ 15:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0