JAG HAR FÅTT PRAKTIK!!!

 
Som alla andra dagar så var jag inne på min mail för att se om jag hade fått något mail IKEA, och det hade jag, äntligen!!!!! :)) Jag har fått praktikplatsIKEA! Och eventuellt sommarjobb om jag sköter mig kanske.. 
 
Det kändes iofs ganska bra på intervjun och det lät som att det redan var klart, men det är ju ändå skönt att ha fått det bekräftat, svart på vitt! :)
 
 
Ibland går livet i den riktningen man önskar men med min vanliga otur så vänder det väl ganska snart :)
Så ska man inte tänka, jag vet, men jag gillar inte att ljuga för mig själv! :P
 
Nu blir det te, musik.. och..
 
(En gammal goding från srf -10 hos fabro Henke)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis gumman till praktiken , Puss

Svar: Tack papps! :) (Antar att det är du även fast det står anonym) ;)
Kråkslottet

2012-10-25 @ 14:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0