Kamp-Ko

Nu har mams och sys åkt hem.. bjöd dem på middag innan idag och sen har dem stannat sen dess ;P haha.. Men det är alltid härligt med sällskap så jag klagar inte!
 
Idag har vi suttit ute i det härliga vädret i ett par timmar medans Kenji har fått leka av sig lite.. Gungat, hoppat och kört lite elbil. Han kände sig ganska tuff när Jocke kom inom med sin motorcykel, då kände han sig hemma :)
 
Sen gick vi in och la oss i sängen och mös med moster till film. Momo somnade i soffan.. och Kenji somnade med och sover än. Dags att väcka han strax annars somnar han väl aldrig igen!
 
Har hunnit ta mig en härlig dusch och nu sitter jag med en ansiktsmask i fejjan. Höll nästan på att kräka av doften.. luktar hembränt! Säkert därför den är djuprengörande..och med min torra hud så lär jag säkert få bre på ett lager margarin efteråt! Haha...
 
Magnus Betnér är ju bara för härlig. Har tittat på två olika show'r nu och jag måste se ifall jag kan hitta fler! Han är grymt rolig, precis min humor och allt han säger är så himla sant..iaf för mig!
 
Nu ska jag leta gardiner på nätet! Spännande va? ;)
Ha en härlig Lördag allihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0