Lång men bra.

 
Klockan är endast 6 fast att jag tycker jag varit vaken i en hel evighet.
 
Sen frukost och sen gick jag,kenji,momo och lizet ut en runda i byn. Hade lite brev och posta sen skulle jag inom leksaksaffären..hittade inte det jag letade efter men Kenji fick en liten tågbana.
 
Efter den iskalla promenaden blev te uppe hos grannen. Vi satt där en timme sedan blev dagscatt gå vidare.. 
Hade bestämt med Kenjis dagmamma att vi skulle komma bort och hälsa på. Hon har varit sjukskriven i 5veckor men börjar äntligen jobba nästa vecka :) Fick även mina böcker jag beställt av hennes dotter..damernas dassbok är en riktig favorit ;)
 
Kenji har redan somnat.. gissar att jag kommer få en jobbig natt om jag låter han sova..dock borde han väl kunna sova 12h i den ålder, men han är ju inte som alla andra;)
 
Godkväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0