Lovely day, isn't it?

 
Måndag igen! Och vad tycker vi om det? ;)
 
Klart vi gillar det.. dock tog det emot lite imorse när man skulle ut och starta bilen, freeeeezing!
 
Har sovit riktigt illa idag igen.. förkylning som spökar tror jag.
Dessutom drömde jag att jag och ett gäng grabbar skulle vandalisera mitt "förra" hus som nu ägs av mitt ex. Men när jag tänkte efter imorse så tog vi aldrig i sönder något, vi satte bara upp aaaassnygga spotlights med diamanter på??? Vrf bryter man in sig i ett hus för att sätta upp spotlights?? Haha.. jag är nog inte duktig på att förstöra saker.. Kommer även ihåg att jag spillde något, och fort som f*n gick jag och torkade uppp det? Som sagt, detta var en dröm ;)
 
Ska surpla upp mitt te nu och bege mig till skolan! Ha en bra dag..
 
 

Kommentarer
Postat av: papps

Snart dags att lägga drömmarna åt sidan å gå vidare ..puss

Svar: Det är ingen "dröm, dröm" längre papps så oroa dig inte :) Du måste ju se det roliga i det.. :P
Vill jag ha skit, så åker jag till soptippen! ;) puss puss
Kråkslottet

2012-10-29 @ 08:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0