Morgonvolym

 
Killar har morgonstånd, men idag hade jag fasiken morgonvolym i håret! ;)
 
Ska dricka upp mitt te sen ska jag och Kenji gå ut en runda. Än så länge verkar vädret vara kanon, så jag hoppas det håller i sig en stund till..
 
Även pratat med Kenji's ordinarie dagmamma imorse. Saknar ju henne..så nästa vecka måste jag och Kenji gå och hälsa på henne, dessutom ska jag hämta mina "jultidningar" jag köpte av hennes söta dotter.
 
Idag lämnar min Prins mig..klockan halv 3. Mitt lilla hjärta, vad skulle jag göra utan honom?
Allt har en mening, och även fast att han irriterar mig många gånger, så är han här för att jag behöver honom..allt jag gör, gör jag för honom. Och då menar jag inte att festa på helgerna ;) det gör jag ENBART för min egen skull..
 
Jaja, mamma-tjat! ;) Men fan vad jag älskar honom!
 
Ha en underbar dag allihopa!
 
Bjuder på en osminkad Lisa med morgonvolym! haha...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thessan

Så snygg är du ;-)

Svar: Haha.. Ellerhur ;D
Kråkslottet

2012-10-26 @ 12:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0