Paragrafkärring

 
Tydligen är det något som man kan bli kallad när man håller på med löner ;) Anledningen till det, är att man måste följa lagboken och inte hjärtat... Det går inte dela ut pengar hur som helst nämligen ;)
 
Just nu sitter jag kvar i skolan.. vi har redan slutat men eftersom jag ska på intervju klockan 17.00 med en person från IKEA, så får jag så snällt stanna kvar och vänta..:)

Blir bussen hem med.. tråkigt men sant! Förstår ju att min samåkare inte vill vänta..
 
Så jag passar på att göra läxan i Lönerutiner, att lägga in 9 personer i ett lönesystem. Låter invecklat va? :P
Inte så speciellt svårt när man har alla uppgifter som ska läggas in på ett papper, värre blir det nog i verkligheten när man måste få med allt :)
 
Håll nu tummarna för mig! :))
 
 

Kommentarer
Postat av: papps

håller tummarna för dig att det går bta / Kram

Svar: Det hjälpte papps för det gick jätte bra :)
Kråkslottet

2012-10-18 @ 17:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0