Pattlösa Lisa!

 
Nu har vi nyss kommit hem från Väla! Shit, vad tiden gick fort ;)
 
Tror vi åkte runt halv 4 men kom hem först vi nio. Men är man i mekka, så är man! Åkte egentligen med för ett par speciella boots jag ville ha. Fanns icke där men däremot på Familia. Dit han vi dock inte ;) Så det får väl bli en tripp dit eller till H-stad snart..
 
Blev iaf ett par andra boots fr Skopunkten, en stickad tröja från Zara, ett par svarta jeans från Gina, ett bröstcancer armband på Lindex och skrubb och concealer från Lancome.  Ja, och två bh-ar.. men vet ni vad?! Jag förstod inte varför jag skulle köpa dem! När jag sa till mamma att jag hade små bröst så skrattade hon bara. Haha.. Vilket stöd ;) Så nu har jag bestämt att om jag har fått ett jobb efter examen i juni så ska jag ge mig själv en bröstförstoring i födelsedagspresent!
 
Nu är det inte så att jag mår dåligt över mina små bröst, dem har sin charm dem med! Men det hade ju varit kul om tröjan hade kunnat falla på dem först innan dem faller på magen.. Ja, ni bröstlösa fattar vad jag menar ;D
 
Men vad är det man säger: "Stora bröst, liten hjärna", så har jag tur så gäller det tvärtom med ;P


 

Kommentarer
Postat av: ståhl

Du är fin ändå lisa:) kram

Svar: Naaw, tack steel! Alla är vi fina på vårt egna sätt! :) Kraaaam
Kråkslottet

2012-10-04 @ 23:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0