Skit Ullared

 
Igår när vi kom fram till Ullared så är det enda bort till parkeringen, och då är den inte direkt från ingången utan då har den redan varit uppe vid lägenheterna och vänt!
 
Som tur är så är det ingen av oss som vill ställa oss i kön, så istället kör vi till Varberg eftersom det bara ligger några mil där ifrån och jag har faktiskt aldrig varit där i vuxen ålder. Helt ok ställe, det har jag nog espresso house att tacka för ;)
 
När jag kom hem stå var jag heeeelt slut med tanke på att jag vaknade klockan 6 igår. Men jag hade ju "lovat" att träffa en viss herre så det fick jag göra.. :) Som tur är blev det bara lugnt med film, "Dark shadows".
 
Nu ska jag upp till grannen och äta frukost! Godmorgon förresten ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0