Sovmorgon

 
Vaknade klockan 5, överlycklig att jag kunde ligga i mitten av sängen. Vilket betydde att Kenji fortfarande låg kvar i sin säng ;)
Oftast brukar han komma in på natten, vilket resulterar i att jag ligger så långt ut i kanten som det bara går och Kenji kryper bara närmre och närmre. Det hade ju självklart varit jätte mysigt om det inte hade varit för att jag måste vända mig 800ggr på en natt ;)
 
Tyvärr har Kenji inte varit på toppen humör idag. Gråtit sen han vaknade mer eller mindre.. Han vill inte sova, inte leka, inte äta.. Bara gnäll.. Men nu kom granntösen in, så nu är han på bättre humör.. :) Tack!
 
Satte mig och läste Poffes blogg också, om hans liv och hur han slutade med drogerna. Självklart började jag böla.. men det är inte så konstigt och det förstår ni som känner mig. Han har verkligen fått med alla vinklar om hur hans nära och kära kände undertiden han höll på med "skiten"! Det gör jävligt ont och läsa och jag hoppas en dag att "en viss person" också inser att det inte är på det sättet man ska leva.. och att han och även vi förlorat så många år tillsammans!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0