Sundaynit

 
Idag har det varit en otroligt slapp dag. Först frukost hos grannen sen körde jag & Kenji hem till "mofa" och skulle fira Carola som fyllde år i Fredags. Sen fick vi helt plötsligt middag där också och innan vi körde hem så fick jag även däcken på bilen pumpade! Inte att glömma en flaska minttu ;) Nu är jag redo för helgen :P
 
Kenji somnade som sagt i bilen hem och det tog inte många minuter efter att jag hade lagt mig på soffan, sen somnade jag också och vaknade 20 i 7. =/
 
Så vi åt och sen kom Lisa ner på en kopp te och har nyss gått hem. Har satt på film till Kenji i sängen så nu ska jag vika tvätt. Blir eventuellt en av filmernatv:n sen klockan 21.
 
Helt ok kväll. Fast kvällen igår var lite bättre ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0