The dilemma

 
Seg dag i skolan..i stort sett hela dagen iaf.
 
Kom hem, körde och hämtade Kenji..in till grannen för lite kaffe och skitsnack.
Hem och duscha och sen dyker jossan upp.
 
Blir te och massa snack om allt och inget. Senare kommer även grannen in påtal om könsherpes..;P 
Dem stack för ca 1 h sen så nu har jag nattat Kenji.
 
Har lagt mig för att titta klart på filmen "the dilemma" som jag startat 3 kvällar i rad nu men aldrig sett klart. Men eftersom jag är ledig imorgon så kan jag vara vaken längre. Om jag orkar..:P
Hade gärna haft min snygging bredvid mig också men han valde att hellre jobba ;P
 
Godnatt alla!
 
 Lite ögongodis såhär på kvällskvisten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0