Va?

 
Nu har jag äntligen vaknat till liv, det hjälpte att sova lite, typ halva dagen ;P
 
Eftersom jag inte minns så mycket från igår, så har Sändy som jag tydligen träffade ute igår berättat att jag hade skött mig bra igår. "Snäll och trevligt och försökte prata" sa hon :P haha.. "försökte prata" lät ju bra!!
 
Och anledningen till att jag hade fikus tröja med mig hem var för att han bad mig bära på den. Så han får faktiskt skylla sig själv :P Haha..
 
Jaha, vad ska man nu göra när hela dagen är borta. Känns inte alls bra att sova bort halva.. Häller i mig en energidryck och kanske skulle ta att går runt sjöarna idag igen. Kanske kollapsar..kanske inte :P
 
Hade mina nya tröja från H&M på igår. Grymt jävla snygg enl mig ;P Älskar volanger!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0