Åh vad skönt..

 
Igår var jag så grymt trött i skolan eftersom jag bara sov 6h den natten. Som tur är, så får vi reda på att läraren vi skulle haft idag är sjuk, så vi har varit lediga idag :) Det har jag verkligen behövt..
 
Så idag har vi bara tagit det lugnt. Varit inne hos Linda och druckit kaffe...varit ute och lekt och rensat i min lilla trädgårdsland. Där är faktiskt potatisar och morötter på gång. Sallad har där funnit länge..
Faktiskt lite stolt ;D
 
Sen blev det te och middag uppe hos den andra grannen.
 
Nu har vi nyss duschat och ska strax gå och lägga oss. Upp tidigt imorgon i vanlig ordning!
 
Salladslök,sallad,potatis,morötter,palsternacka. Snart blir det skördefest..haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0