CSN in my ass!

 
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det här är helt galet..

Fick en utbetalning för en kurs jag läste förra månaden som dem stoppade för att dem påstod att min skola inte hade rapporterat att jag börjat studera, vilket dem hade.
 
Efter ett par mail fram och tillbaka får jag tillslut svaret om att utbetalningen kommer göras idag. Mycket riktigt, jag fick mina pengar idag. Samtidigt får jag ett meddelande om beslut om studiemedel, där det står att jag har fått avslag för den perioden jag sökte för i augusti.
Varför har dem då betalt ut pengarna som jag ska ha för den perioden idag om jag fick avslag!?
Jag fattar verkligen INGENTING! :)
 
Vilken jäkla soppa! Får väl vänta till den 25:e när näste utbetalningen egentligen ska ske, för det lär väl bli strul då med... En dag i taget ;)
 
Nu ska jag & min Prins hoppa in i duschen. Man måste ju vara fin när man ska på marknad ;)

Lite klokar visdomsord såhär på morgonen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0